המחקר עוסק בבחינת ולמידת דפוסי הפעולה של שותפויות בין-מגזריות במגוון של תחומים בישראל, בדגש על פעילותם ותפקידיהם של ארגונים הנמנים על שלושת המגזרים: המגזר הממשלתי, מגזר הארגונים ללא כוונת רווח והמגזר העסקי. באמצעות ראיונות עם 132 נושאי תפקידים בשותפויות וחמישה מקרי חקר של שותפויות ספציפיות, נבחנו במחקר 16 שותפויות בין מגזריות שהוקמו ופעלו בישראל בעשור האחרון. המחקר בדק את המניעים ליצירת שותפות, הגורמים המעודדים והבולמים את התפתחותה, את תהליכי עיצובה, עלויות ההפעלה והפעילות השוטפת שלה, תרומתה לפיתוח תשתיות כלכליות ויכולות ארגוניות ומבניות, את ההשפעות וההשלכות של השותפות על כל אחד מהארגונים השותפים ובעיקר על קהלי היעד השונים. המחקר נערך במימון המכון למנהיגות וממשל, ג'וינט ישראל.